Khamis, 4 Oktober 2012

.......

04/10/2012.....
Assalamualaikum....
aku rse ari niey aku nk celoteh arh skit psal keadaan ari nieh....
First thing!~
tarikh nieh aku rse cm ok arh....
walaupun pagi tadi kne denda sbb ksalaha orang lain....
Hahaha~
btw... best gak dpat kje sbb dpat gak aku nk larikan diri dari game yg mmbuat kn aku lalai....
btol ark?
ptng tdi plak spec aku siap... lawa de!!!~
kalo nk tngk nnty aku akn cbe post kalo ade mse dn internet...
Hahaha~
Motor aku pown tdi ptng siap....
tpi xbest cm dlu dh bwak nyer....
yla kan sbb accident....
xsronok tpi syukur ALHAMDULILLAH ade gak knderaan ntok g klas.... btol x?
Hahaha~
so... niey jer larh summary dari aku... xprlu pnjang2.... rngkas ckop asalkn pdat....
Hahaha~
Semoga korang sronok mmbce....
xbest cm orang lain....
Hahaha!~
Assalamualaikum!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan